perjantai 14. elokuuta 2009

Valmistuneita käsitöitä...

Olen saanut tehtyä valmiiksi jo aiemmin esittelemäni kaksi tilkkutyötä. Hedelmäasetelma on saanut punaiset reunakaitaleet. Tässä työssä kaikki kankaat on itse värjättyjä.


Lumiukkotyökin on vihdoin valmis:)



Tällä viikolla olen vihdoinkin saanut aikaa opetella silkkinauhakirjontaa:) Ja olen hurahtanut täysin tähänkin ihanaan käsityömuotoon. Olen tehnyt nukkekotiini Vihervaaraan kaksi taulua sekä pöytäliinoja. Nukkekotini sisustustyöt jatkuvat vähitellen...

Opettelen nyt silkkinauhakirjonnan peruspistoja kirjojen opastuksella. Ihanaa touhua!

Vihervaaraan on valmistunut myös matto (Eedit). Minusta tuntui välillä, etten saa mattoa pistellyksi valmiiksi ikinä. Olen pistellyt mattoa automatkoilla, sairaalassa ollessa...

Nämä Tilda Hyvän yön enkelit ovat valmistuneet myös vähitellen. Viime keväänä ompelin enkeleille vartalot ja vaatteet. Kesän aikana enkelit saivat hiukset ja tein muutkin viimeistelytyöt.

1 kommentti:

Erja kirjoitti...

Olet Katri äärettömän taitava käsityöntekijä. Ihailen töitäsi. Kiitos unienkelistä joka katselee minua päivän töissä, ehkä suojelee minua ;)

-Erja-