perjantai 27. helmikuuta 2009

Valmistuneita neuleita

Neuloin meidän koiravauvelille oikein tyttömäisen neulepuseron. Lankana olen käyttänyt Seitsemän Veljestä Raitaa. Neulepusero oli nopea neuloa ja virkkasin vielä pari kukkaa koristeeksi. Koiran neuleita on mukava tehdä. Minä tein aamulla "lankainventaariota" ja löysin paljon erilaisia neulelankoja, joista saan tehtyä monenlaista mukavaa ( koiran neuleita, kämmekkäitä, lapasia ja sukkia).




Olen neulonut villahahtuvasta vauvan vaippahousuja. En tosin tiedä kenelle nämä antaisin, meillä vaippapöksyjä ei enää tarvita. Vaippapöksylöitä on myös mukava ja nopea neuloa. Ja olen jo pitkään halunnut kokeilla hahtuvapöksyjen neulomista. Näitä teen vielä lisääkin. Ehkäpä myyn näitä ensi joulun alla joulumyyjäisissä :). Malli on minusta hyvä ja hyvin toimiva. taisin löytää ohjeen Suuri Käsityölehdestä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana koiran neule!
Mun pitänee Rinalle keväällä ohuempi neule tehdä. Nyt on ihan hahtuvasta neulottu.
Hahtuva vaippahousut on yski mun suosikeista neuloa! Ja ne menee hyvin kaupaksikin. Kokeile vaikka huuto.nettiä jos et jaksa odottaa myyjäisiin asti.